FIT methode

Beloftes als binnen 30 dagen een strakke buik etcetera geloven we natuurlijk al lang niet meer. En ook de bekende ‘Wordt de beste versie van jezelf’ kan ik niet meer horen. Je ziet tegenwoordig door de bomen het bos niet meer en zonder sportachtergrond kan het toch nog steeds heel moeilijk zijn om te weten hoe je moet beginnen. Niet iedereen heeft het geld voor een personal trainer of andere vormen van coaching. Onlangs kreeg ik een mailtje van de mensen van fit.nl, een informatieve website over krachttraining en alle dingen die daarbij komen kijken; voor zowel mannen als vrouwen. In Vietnam las ik hun e-book en ik ben heel enthousiast!

Met alleen dit FIT Methode e-book in bezit krijg je trainingsschema’s die je zelf makkelijk uit kunt voeren in de sportschool, maar ook voorbeelden van voedingsschema’s en boodschappenlijstjes die je zou kunnen gebruiken. Daarnaast worden er antwoorden gegeven op vragen als ‘Waar moet ik op letten bij een vegetarisch of veganistisch eetschema?’.

De trainingen worden bovendien in drie fases verdeeld, waardoor je als beginnende sporter niet direct met moeilijke trainingsschema’s op wordt gezadeld. In fase 1 went je lichaam echt aan de krachttraining en leer je makkelijke oefeningen, fase 2 is voor mensen die wel al gewend zijn te trainen met gewichten, maar die een nieuw trainingsschema willen en fase 3 komt daarna. Heel fijn om dus hiermee in het nieuwe jaar je training weer een boost te geven, op welk niveau je ook zit!

Ik mag drie e-books weggeven van fit.nl, wil jij er één winnen? Laat dan hieronder weten hoe jij altijd aan je schema’s komt. Doe je maar wat? Kijk je af bij vloggers? Laat je ze in de sportschool maken? Ik ben nieuwsgierig!